fredag 5 november 2010

shopping

nya örhängen

Idag har vi köpt en soffa till Jossan. En vanlig svart enkel från IKEA.
Ska bara köpas ett bord och lite piff (kuddar?) så blir det mycket trevligt i hennes "lilla" rum på 20 kvm.

Var en sväng i Ekholmen för att köpa ost och smör också. Skulle bara gå in och säga hej till Mia på Boutiqe Blå, och kommer naturligtvis ut med en liten påse till mig...

Ikväll ska jag träffa "Bishopsgänget" en stund och döva min handled, (med en öl) som gör fruktansvärt ont.
Det snäppte till i den förut när jag öppnade en tung dörr, dessutom hade jag 6 liter ramlösa i handen samtidigt. det lät som en gummisnodd gick av ungefär... Ajajaj

Ska förbereda en taco-tårta som bara kan värmas i ugnen senare. Gott!

Höres :)
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar