tisdag 7 juni 2011

Idag bokade jag en veckas semester på Kreta

Jag och jossan åker redan på torsdag morgon, tidigt som attan. Nära inpå men billigt.
Det är första semestern på 4 år som vi får tillsammans eftersom Jossan är i Bosnien 4-5 veckor varje sommar.
Denna vecka iväg från allt, behöver jag verkligen ha, innan mitt förstånd ramlar in i nån vägg.
Har  ju försökt få med min bror i en månads tid, men icke..
Så jag mailade en ledighetsansökan till skolan i morse och bokade resan på förmiddagen. Snabba bud.
Me like
Gerani - Bild 7
//Kicki

3 kommentarer:

  1. Det är du värd Kicki, ta hand om dig!! Trevlig resa till dig och Jossan. Vi åker på tisdag till Teneriffa i en vecka, det blir skönt efter en helvetes vår på jobbet. Var på Kreta ska ni??
    Må så gott kram Maria R

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli så skönt att komma bort.
    Vi ska till Gerani, 10 minuters promenad från Platanias, nordvästra delen.Gjorde ett klipp på sista minuten..
    Åker ni hela familjen?
    //Kicki

    SvaraRadera
  3. Bara 2/3, Jonathan stannar hemma. Vi bodde i Agia Marina när vi va på Kreta förra året det va underbart. Ha det gott!!// Maria

    SvaraRadera