torsdag 2 juni 2011

På min lediga dag blev det massor gjort här hemma.

Men inte av mig för jag har varit i Ullared (och i Gällstad). Men sambon har passat på att njuta av friheten och ensamheten. Naturligtvis putsade han alla fönster, in-  utsida och mellan. Renbäddat är det också och tvätten är tvättad och golven är rena när jag kommer hem från min tripp. 
Här är några bilder på inköp...(inte de rena fönstren)

Fyra träningslinnen med matchande klockor (oops köpte visst fyra klockor!!)


Närbild, men färgen ser blaskig ut på bilden

Leggings, linne och ett par långbenade träningsbyxor m rosa detaljer


trosor, sjalar mm

Ser ni Tofsen ?? hehe! Smått och gott för övrigt

Till Pirre

eh Hmm BATMAN!!!



Min! färgen är lila men ser blå ut på bilden.

in da provhytt på GeKå´s

Vi tog en sväng till "Lager 157" också

Nu är jag med i Converse-träsket. Navy låg modell.

Bara 3 av dem... i vardagsrummet också!!

M&M´s istället för de obligatoriska geléhallonen.
/Jo då, jag köpte mer grejer.. Tim och Johanna fick också, men det finns inte på bild/
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar