måndag 27 juni 2011

Så skulle vi gå på bio, var tanken i söndags.

Men det fick vi ställa in pga pms. Så det blev en runda på Ryttargårdens minigolf istället.
Jag, Tim, Jossan, Jim och pMS-Fia spelade. 
Pirre passade på att låsa sig själv ute, så vi trodde att han skulle sätta sig på altanen hos vår granne "hejhej" och vänta på oss. Men han åkte till pappa o mamma istället.
Hmm "hejhej" som är så ... trevlig ?


Jaja..
Jag vann golfen (Yihaaa) och nybörjar-Jim kom tvåa. Grattis!
Så..
Idag har jag bränt kinderna i en halvtimmas svensk sol, så jag var på Body shop och köpte mig lite smörj som förhoppningsvis lindrar. De luktar iallafall mumma.


Tim och jag var även och storhandlade, fast vi bara skulle småhandla. Shit happens!


I morron ska jag försöka ta mig till ett bad med mitt lilla barn som snart åker till Bosnien. Så kanske vi kan umgås liiite innan hon reser iväg i en månad. 


 

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar