torsdag 23 juni 2011

På Blomstertorget i eftermiddags

fanns inte många fina "gå-bort-på-midsommarkalas-blommor"
Däremot hade de jättestora orkidéer för bara 59:- st. Jag köpte mig själv 4 st.
Tim & Pirre hittade ett arrangemang, i en annan blomaffär istället, som var fint nog att ge till mamma.


Jag och Tim tog en jättelång promenad nu på kvällskvisten efter att ha ätit hemkörningsmat.
Kebabsallad till mig och pizza till de andra. Tim bjöd oss, det var snällt. Det var ingen som orkade laga nån mat här hemma så... smarr smarr!
Gott var det.
Men promenaden gjorde också gott överallt, utom på mina fötter, där blåsorna jag har gör nåt hemskt ont.
Dax att sticka hål på dem igen och dra på ett par compeed-plåster. För imorron kanske det blir en runda igen. Om vädret tillåter förståsss
... men det är ju midsommarafton så regnkläder är nog fest-outfiten som vanligt denna ljuva dag...
Ha det gott!!


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar