lördag 8 oktober 2011

Ett paket kräftor 610 kronor!!

Jag skulle "bara" handla kräftor igår på Maxi, naturligtvis hittade jag en massa annat också...
Den här koftan:



Ett par grå leggings:


lite annat smått o gott, typ shampoo och sånt blev tillsammans nåågot dyrare än enbart röda rövar. 

Idag var jag och Jossan en runda på stan. 
Jossan köpte sig två par kängor och jag köpte duschtvål med bubbelgum-lukt. Mumsi!
Vi var även på Espresso House och tog oss en varm dryck. Passade på att köpa en burk Chai Tea där. Ska bli spännande att prova om det blir lika gott att göra eget som det är att köpa färdigt.
Julsmak och doft.
Jag fick ett enormt och högljutt skrattanfall på stan också.
Det var en tjej som tagit på sig ett par alldeles för höga och antagligen för stora skor. Hon såg ut som en vibrerande Bambi på is alltså. Jag döör!! Kunde inte sluta skratta. 
Det var bland det värsta jag sett!! 
Kolla det HÄR så fattar ni.


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar