torsdag 27 oktober 2011

funderingar...

Vad vill jag bli när jag blir stor?


Jag ville ju bli frisör men hamnade på Beklädnad och tyckte mycket om mönsterkonstruktion och design. Själva syendet var okej..
Hamnade av en slump på en bana jag velat hoppa av hela tiden, men inte kunnat pga olika anledningar
Jag blev tillfrågad om att leda träningspass på Saab för några år sedan, men tackade nej pga tidsbrist (hade fotbollslag då) Åhh vad jag ångrar det nu !! Hade varit skitkul att leda vuxengympa!


Nu gör jag inget som jag egentligen gillar, utan försöker leda en grupp höns   som har ett så tråkigt jobb att de måste skapa intriger hela tiden.
Ironi- ta inte illa upp tjejer.. 


Så var leder min stig? Jag måste trampa en egen väg nu, när jag äntligen har möjligheten.


men åt vilket håll   AAAAhhhh

//Kicki

1 kommentar:

  1. Hej !
    När jag gick skolan var det många ville bli frisör i dag jobbar de inom vården eller Städare = Lokalvåradre finare ord .
    Tror ändå göra rätt vem vill leda träningspass på Saab?
    Ena gången kommer 20 st efter några ggr kommer bästa fall 3 st .
    Även jobb kan vara döden finns det ljushet längre fram ..Intriger förkommer på varje arbetsplats kan vara trist finns en sak bara ge igen på samma mynt ..Du avgör sj vilken stig du ska välja :)

    SvaraRadera