lördag 1 oktober 2011

Jag tog med mig Jossan

till Maxi igår för att få hjälp med att välja en hårfärg. Det blev en bruuun. 
Får se vilken nyans det blir i verkligheten.
Jag vill ha en "prinsessan-Madeleine-brun" färg.
Ofta blir bruun ganska lik svart i mitt hår och det är ju inte meningen. 
Inte särskilt snyggt, när man som jag är alvedon-vit i ansiktet. 
Ying-yang-tant?
Men det värsta är när det bruna antar en grön-grå skiftning så det hoppas jag också att slippa.

Jaja, får väl se.


//Kicki

4 kommentarer:

  1. Nej men vad söt du var på bilden...är den gröna klänningen ny eller? ;)

    SvaraRadera
  2. Prinsessan har en fin färg nu.....passar henne perfekt :)
    Att ditt hår får en grön-grå ton kan inte det bero på att du är så ljus nu och så går direkt på det bruna. En väninna till mig gjorde så och hon blev grön i håret....hon var inte så glad kan jag ju säga :)
    Iaf så lycka till å hoppas det blir bra :)

    SvaraRadera
  3. Ja Annelie, den hade du inte sett förut va?? :D
    Håret blev okej, lite mesproppbrun bara.
    Ska ha i en kastanjeton och ett par highlights på det.
    Det brukar behövas en mix av färger för att jag ska bli nöjd i slutänden.

    //Kicki

    SvaraRadera