lördag 22 oktober 2011

Runt kl 13 igår kom ett sms...

Annelie hade via Facebook av 24 Corren, vunnit biljetter till "Ladies Night". Klart jag hänger på.
Jag har aldrig haft nåt intresse av detta fenomen, men en gratis show tackar jag inte nej till.


LN2011_20x14cm_RGB


Det var definitivt en helt okej kväll, men jag kommer inte att betala för att gå igen.
Att Martin och Brolle kan sjunga vet ju alla. men kvällens överrasking var att Tomas Järvheden också kunde det.
Kvällens pinsamma var definitivt Frank Andersson. Jag förstår inte vad han hade att göra på showen överhuvudtaget. 
Det går inte att höra vad han säger och inte kan han sjunga eller dansa heller. 
Stackarn..?

Jag vill tacka Annelie för att jag fick följa med.
.. för visst var det kul att komma ut en vanlig fredagkväll i Linköpings tant-djungel och ett gäng goda skratt fick vi ju!

//Kicki

1 kommentar: