onsdag 15 februari 2012

Åh vilken dag Vilken beslutsångest!

En sömnlös natt efter för sen träning igår resulterade i att jag sov ända till klockan nio idag. Sonen skjutsade mig att hämta V 70:n på Pirres jobb, sen bar det av. Mot Tornby!

Team Sportia- inga skor till Kicki
Stadium- ett par Timberland för 599:- som inhandlades
Stadium Outlet- Dyrare än "vanliga" Stadium. Varför?
Intersport- Salomon 1100:- Nja satt inte perfekt. Strunta i dem.

Och så på Eurosko hittade jag dem: mina Adidas! 995 jäkla kronor. 
Prova, en, två, tre gånger. Ut ur affären. Tillbaka in igen. Prova en Timberland på vänster och en Adidas på höger. Lika sköna. Fan
Ut ur affären, ringde Pirre om råd. Det blev till slut de dyrare, tuffare Adidas-skorna som fick följa med hem.
Och Kicki fick åka till Stadium igen och lämna tillbaka Timberland-kängorna.
Här är de, mina nya darlings:



Nu mat, hämta Pirre på jobbet och sen lite afropower. 
Med inlåsta skor!

//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar