måndag 13 februari 2012

Skolös!!

Träningspasset (combat) var jobbigt, svettigt och mycket roligt idag, det gav mig positiv energi och ett leende fejs. 
Ledaren är ju så bra också!!


När jag sen skulle gå hem blev det tråkigare. 
Nån hade tagit mina Gore-tex-Adidas som jag använder dagligen på mina promenader. 
Kvar stod ett par likadana men i en storlek större.
Man känner väl för f** att dojjan är för liten!! 
Eller så vet man åtminstonde var man ställer sina skor. Mina stod två hyllplan upp, oknutna och inte på golvet knytna med dubbelknut!


Så det blev att traska hem i inneskorna (inte f.. tar jag på mig nån annans skor inte).
Ledsen som jag är, tröstar sambon med att jag får ett par nya av honom i alla-hjärtans-dag-present. Me happy again!


Sökes!!


Nu återstår bara att hitta nåt liknande så här års. Det fanns inte mycket på nätet, det är ju mest höstkollektionen som har dessa modeller.
Håll alla tummar. Eller att hon med stora fötter lämnar tillbaka mina till Sporthallen snarast. De behövs!!


//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar