söndag 26 februari 2012

Jag har inte avlidit

eller lider av bloggtorka eller så.
Har bara blivit tonåring igen och sovit halva lör- och söndagen, så därför har det inte bloggats så mycket.


I fredags var det After Ski på Cloetta Center. Jag hade lagom skojjigt (pigg på lördagen..)och vi blev hämtade av Annelies son och hans tjej när de stängde. Tack!!
Det var faktiskt helt okejj att åka hem då, jag kände mig nöjd med kvällens upplevelser


Lördagen bestod av förutom sömnen, en promenad och ett bad. Senare så blev jag bjuden på god smörgåstårta hos Anette innan Mello började.
Jag tycker fortfarande att Loreen är bäst och ska representera Sverige i den stora tävlingen.


Idag har vi handlat mat och övningskört. 
Det går bra för Jossan.
Det blev blandad körning idag. Smågator varvat med 70-vägar.
Här utanför åkte vi..


Bild: Flygvapenmuseum.
bild lånad från museets hemsida
Och här..




och här..


Malmslätt Vikingstad
Rappestad

Passa Er..


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar