måndag 7 maj 2012

Att mat kan vara så gott

efter träning.
Det blev ett efterlängtat Combat-pass idag. Förra veckan var ju lite hipp-som-happ med helgdagarna och Ullared o gud vet vad.


Jag värmde gårdagens wok och sötsura sås med några gamla pannbiffar från frysen. mmm så gottigt.
Det blev ju en gräsklipp o räfs på eftermiddagen också så påfyllning behövdes verkligen!


Tror ni inte att "nyfikna grannen" hängde sig över kanten idag vid räfsandet och ropade på mig. 
När jag "inte hörde" första gången tog han i så han blev högröd i fejjan.
- du kan fortsätta här nere.. pekandes på sin lilla plätt. 
-Aldrig!! svarade jag. Där kan den stormagade latmasken gott klippa själv.


Så det så.


Funderar på om han ringer Dukaten? Min gräsklippare stod parkerad en stund på plattorna istället för på min tomt.
Aja baja Kicki!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar