tisdag 22 maj 2012

Tjock av att sola??

Efter mitt första träningspass joinade jag Jossan i solen på altanen.
Hon i solstol modell högre och jag i "brassestol".


Då jag likt en svulten varg kastade i mig mina biffar bakom staketet, uppmärksammade jag inte riktigt vad "nyfikne grannen" sa till Jossan, som för tillfället råkat ställa sig upp.


Han blottade magen och sa:
"Så här blir man om man solar"


Han ville antagligen visa att han också fått lite färg.
Så synd att jag inte hörde och såg. 
Det hade varit så gött att få svara:
-Jag trodde inte att man fick ölmage av solen!


Bild lånad på nätet, detta är EJ grannen!


Men livet går vidare och han kommer att kommentera oss hela sommaren.
Så min chans kommer...


En fundering bara.
Undrar om han hade visat magen om det var Pirre och Tim som suttit och solat??


//Kicki








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar