torsdag 17 maj 2012

Gomorron!!

Här hemma sover alla utom jag.
Vaknade av att klockan ringde, den är ju inställd att ringa på vardagar liksom...
Men eftersom jag ändå var pigg gick jag upp och njuter nu av lugnet innan de andra vaknar.


Jag ska strax ta på promenadkläderna och ge mig ut en runda.
Idag ska jag välja "promenadtrosor" med omsorg.
Igår fick jag ett par såna som efter en liten stund blir en ca 25 cm bred stringtrosa in mellan skinkorna.
INTE skönt. 
Skor, sport-BH, funktionskläder till höger och vänster, men att göra en sån miss... Obehagligt!!  

Formande trosa med ben, för mage, rumpa, lår
Lånad bild se ovan.
En sån här kan väl inte åka in....?


Nähä.. Dax att kamma till sig och gå ut innan regnet kommer.



//Kicki

1 kommentar:

  1. Aldrig funderat på att faktiskt använda just stringtrosor istället då? :) På så vis skulle du ju slippa det där problemet i alla fall...

    SvaraRadera