söndag 12 september 2010

Helg..... III så gött!!

Nej Dessa plockade vi inte, men de har fina färger!
rensa rensa

kantarellos



svarta trumpeter och trattisar


Efter en hemsk förkylningsvecka så blev det då äntligen helg!

Fredagkvällen spenderades hemma hos Anette där jag av någon konstig anledning (ölen??) lovade bort mig på svampplockning.. moahahahaha!
Jag! plocka svamp! hahahaha.

Jaja När lördagsmorgonen väl kom var denna ljusa idé inte så ljus längre, eftersom min slemmiga förkylning inte fick mig ur sängen förrän ganska sent på dagen.
Tog en tur på stan och uträttade några ärenden, avslutade lördagen på ett mycket trevligt "Bishop´s" med goda vänner och Gambrinus i glaset.

Så imorse då...
På med kängor och iväg till
...Tadaaa

S K O G E N !!!

Jo då Det blev några timmar (3,8) och lite svampar, som ikväll har stekts och mumsats på.
Men snacka om lost i skogen alltså.
Hade jag blivit lämnad ensam så hade jag irrat runt där fortfarande. Såå Tack Anette för att du var barnvakt till mig idag :)

//Kicki





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar