tisdag 14 september 2010

körv m mos

upptining pågår...

Så sitter jag här i min soffa och skriver spännande inlägg om hur det är att vara hemma från jobbet och vara sjuk... HUUUUu!!! Boring!!!

Idag var tanken att ta en tur till affären och köpa tomater och potatis. Ska göra mos och ugnsfalu idag nämligen.
Ugnsfalu utan tomat funkar liksom inte. Bara lök? Näää

Bara det kunde sluta regna... Behöver ha en liten nypa frisk luft, även att jag hostar ihjäl mig. Men regn är ju onödigt att utsätta sig för. ;)

Mina sjukdagar spenderas i sängen och i soffan. Tv och bloggläsande på datorn.
Såå många som bloggar!!! Finns ju alla kategorier att välja mellan :)
...Och så alla dessa tv-shower och menlösa program som visas på dagarna då.... uuhhhh
De räddar verkligen min dag. Och det bästa är ju, att det inte gör ett dugg att man ständigt somnar till dem!!

//Kicki





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar