söndag 26 september 2010

Inga bilder... men en text

En usel uppdatering denna vecka, jag vet... Sorry!
Har jobbat som vanligt mån-fredag.

Kommit igång med träningen igen efter helvetesförkylningen. YES!!!

..Och varit på "hejdå- ha det så bra i Thailand-fest" i går.
Sen blev det en Harrys-runda och kom hem ganska sent och i onyktert tillstånd. Men jäklar vad roligt jag hade :)

I fredags fyllde min lilla Jossan 16 år, så henne har vi firat idag med kaka, tårta och paketer.
Som grädde på moset avslutade vi dagen med kebab, så nu blir det väl magkatarr igen :(
Men va f..! Lever bara en gång.
Lite magont får man väl stå ut med emellanåt!!
Gott var det iallafall :)

Sambon har legat sjuk sen i fredags kl 14 när jag körde hem honom från jobbet. Har knappt sett honom sen dess. Han har sovit och sovit och sovit, men nu har han tagit sig ur lakanen för en kvart :)

Nu kommer en jobbvecka som är .... vad ska jag säga... varannan vecka känns värre än den andra. Och den som kommer nu, är en sån! men det är bara att se fram emot fredag. Då är det oktoberfest på CC!! Skojj ska det bli.

Och tisdag, onsdag,torsdag är det roliga pass som väntar på Medley :)

Man vet aldrig vad som väntar runt hörnet, förhoppningsvis är det nåt bra :)
Det har det varit denna helg.

//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar