tisdag 14 september 2010

matlagning på hög nivå.

min elvisp jag fick -88 när jag flyttade hemifrån

naken falukorv

halvklädd... :D


Regnet slutade och jag satte mig på cykeln för att rulla så sakta till Hemköp.
Det tar ca 5 (max 5) minuter dit med cykel. Och fyy fan vad jobbigt det var!!
Kunde inte andas, fick svettningar och så ska vi inte prata om nr 11 under näsan!!! :D

Jag handlade min potatis, tomaterna och några morötter som såg extra goda ut.
Så upp på cykeln igen. Pust puh och host! Hem.

Maten tillagades och sen iväg till kvinnohälsan där jag I N T E tog några bilder! :D
Nu är jag klippt slut och kommer att somna gott ikväll.
Hoppas nu bara att Jossan ger fan i att föna håret så sent på natten nån mer gång. Både jag och sambon vaknade av det igår natt. Morr!

INTE en gång till Tack!!

Hoppas ni förstår att jag har lite tråkigt, därav korvbilder... hehe
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar