söndag 19 september 2010

what a weekend :)

Söndagmidda`?
Tjohoo!
Och var tog helgen vägen??? :)
Valvaka på TV just nu och det ser jämt ut mellan röda och blåa.
Var i väg m sambo, son och svärdotter (gäddan) och la våra röster på eftermiddan idag.
Sambon och jag röstade lika och det gjorde Tim och Johanna också, men inte samma som oss.

I fredags vet jag inte vad jag gjorde, (?) men i lördags var jag i Vikingstad med familjen och lekte frisör halva dagen.
Sen på kvällen var jag hos Anette en stund innan vi drog till...Harrys!
Hehe, Tim var där också, det var Bandit Rock kväll och gränsen var sänkt till 20 år.
Kul att träffa barnen på krogen tycker jag :)
(Och deras mycket trevliga, väluppfostrade kompisar)

Det ändå "roligare" var att pappa till barnen var där och var mycket mer påverkad än vår 20-åring.
Moahahahhaa! Skämskudde på!!

Jaja.....
Lite Burger King och Thaimat efter krogen gjorde susen för magkatarren, men faan så gott det var!

Söndagen har gått i stillhetens tecken då jag, Jossan & Adriana skrattat loss inatt när jag kom hem, lite halvfull, så det blev lite senare än normalt :D

Jag slocknade i Tims säng (han sov hos Johanna) och sov så himla gött, att jag låg kvar där halva dan och pruttade in mitt revir. Haha!

Så nu blev det en natt-Amaretto för att fira en lyckad helg, som dock gått på tooook för fort!
Aa Just det, en å-runda m Tim blev det precis innan mörkret drog in över stan.
Skönt att röra på köttet, men så tidigt det blir mörkt nu. Attans!

Imorron är det dax att byta roll igen och bli chef-Kicki för 5 dagar, innan nästa roliga helgäventyr står för dörren.

Längtar redan nu efter helg-pyjamasen :D soft!

Förresten.. gjorde amerikanska pannkakor idag. Helt OK!

//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar