tisdag 22 mars 2011

atjoo!

Idag på väg hem, flög en bacill på mig.
Kändes som en feber-ontihalsen-förkylning attackerade mig hastigt och lustigt.
Eller så var det Previa-baciller som hoppade på mig när vi var där på besök.
Så jag har vilat i soffan hela eftermiddagen och inte orkat göra ett smack!
Nu kollar jag på Biggest Loser Australien, det är tydligen final.
Somliga är enorma, trots att det är final, men det är inte de som är topp tre..
Själv ska jag losa några kilon till 1 maj. Har några byxor som ropar på mig i garderoben, men sitter tight.. (går ej att stänga).
Så nu blir det nyttigt ätande (utom fredag) i ca fem veckor, så får vi se om byxorna vill passa på Kicki igen.
Ja jag vet att jag tränar o så, men födointaget ska bli mycket hälsosammare. Bye bye Amarula!
Ska ta en före och efter-byx bild tror jag...
Önska mig lycka till!


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar