tisdag 29 mars 2011

Vem ger oss detta väder egentligen?

Jag trodde i min dumhet att detta snöande skulle vara över för säsongen, men så blev det dock inte. Ännu en  ruggig dag med blåsande isbitar i ansiktet. Fy.

I går ställde jag in dancepasset för att åka och fylla på kyl och frys, vilket kändes mer än nödvändigt då det ekade tomt i dessa skåp. Endast några flaskor stod och skallrade mot varann lite ensamt tillsammas med majonnäsen.
Jag åkte tillsammans med Sambon och sonen till Ikano för att se dem handla Adidas-prylar på Intersport, innan Willys fick finbesök av oss.
Måste säga att det är synd att sambon har XL i sin nya tröja, den hade min kropp gärna lånat annars! Cool.

Tim betalade maten,Tack! men vi glömde visst att köpa O´boy, alltid är det nåt som man inte får med sig hem.

Idag har jag planen på att sova middag innan jag eventuellt ger mig över gatan till crosstrainern på Medley.
Min fot vill liksom inte vara med mig på de pass jag bokar, utan jag får snällt avboka dem igen. Jag hoppas ju på att ett mirakel ska ske typ över natten, så att jag kan vara smärtfri.
Men Näe!

Nu vill jag ha sommar och varmt så man åtminstonde kan cykla till jobbet igen!


Varm dag i venedig   Inte så dumt att drömma tillbaka till
//Kicki

1 kommentar:

  1. Nästa vecka ska det bli gör fint väder är det sagt via Smhi

    SvaraRadera