lördag 26 mars 2011

Ojojoj ojoj ojoj!

Min festrutin är körd. 
Efter 5 dagar på en pulverdiet så drack jag: 5 cider, 1 stor stark, 1 Corona och 1 Newcastle Ale (och så fick jag visst en Minttu-shot av sonen...Oops).
Jag åt chips, ostbollar, Bacon-burgertallrik på Strandgatan samt två cheese från McD på vägen hem. Allt detta inom loppet kl 16:00- 00:00. 
Gissa vem som spydde kl 06 i morse  ?? och kl 10... 
Fifan! nu är det no alcohol förrens till Valborg asså. Uuääk


...Men så sa jag ju att jag skulle festa på fredagen, om ni läst tidigare inlägg!


Så idag vaknade jag kl 16:00 och har inte gjort många knop. Tanken var att promenera på stan idag i lugn och ro, för att köpa present till min bror som vi ska fira imorron. Nu stängde ju City innan fyllot kom ur sängen så.... 
affärerna öppnar ju kl 12 på söndan, jag får väl hänga på låset då och stressköpa nåt!


Jag skjutsade Jossan till en kompis förut (Jodå det var 19 timmar efter sista alkoholintaget så det var lugnt) och åkte då till Maxi för att köpa mjölk och läsk. 
Då hittade jag dessa godingar till mina fötter:
i´m in love!


Jag vet... jag blir lycklig av skor!
Nu har jag suttit i mörkret i snart en timma, min laptop är inte ikopplad i väggen utan klarar sig på batteriet. Det är ju Earth hour, och stearinljusen värmer lägenheten gott. 


Min sambo ligger nerbäddad med täcke + filt + mina raggsockar (det får ni inte låtsas om att ni vet, för han hatar mina raggisar), och har ont i halsen och hög feber stackarn. Men lite glasstårta från Maxi slank ner nyss iallafall.


Jag tänker inte tända några lampor ikväll utan låta ljusen sakta brinna upp. Det är ju så mysigt!


Här kommer några bilder från veckan som gått:
As-fula sandaler som Lena och jag skrattade gott åt. Något för hennes brudtärna? Moahaha


Två glada på lunchrast, provar barn-solglasögon!

Picaboo!! 
 Imorron kanske det kan bli lite sol efter firandet av min bror?
......Eller träning kanske behövs förresten...  Får se!
Har en fruktansvärd träningsvärk i benen efter att inte ha tränat på en vecka. Väldigt obehagligt!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar