lördag 12 mars 2011

Mellofinal!

God morgon på Er!
Jag har inte hunnit att uppdatera i veckan, men här är en resumé:


Onsdagen bjöd på Combat. Bra instruktörer =roligt pass.

I torsdags lämnade vi Saab kl 06:00 för en tripp till Göteborg. 
Det var dax för chefsmöte för vår affärsenhet. Resan ner gick bra, lite snöblandat emellanåt , men helt okej. 
En heldag på "Läppstiftet" (eller nagellacket som vi med dålig humor kallar det) med info och sen miniseminarier med fokus på medarbetare. 
Sen hemresa på kvällen.. Fy fan vilket väder! 
Snön fullkomligt vräkte ner med flingor stora som femkronor! och i mörker dessutom.
Jag har inga som helst problem att köra annars, men detta var INTE roligt. Full fokus på att överhuvudtaget se vägen, så det var ganska utmattande. 
Det är ännu värre när man har passagerare i bilen att tänka på också... dör en - dör alla ??

"Läppstiftet"

Jaja.. Min fredag på jobbet blev ganska kort, slutade faktiskt runt halv ett ( behövdes efter torsdagens biläventyr), efter att jag inhandlat presentkort till några som vi ska avtacka nu i veckan. 
Jossan och jag gick till gymmet kl 19:00 och körde cross en knapp timma ( de stänger kl 20), vi var ganska ensamma, bara en kille på löpband också..

Idag var jag bokad på Combat kl 11:00, men avbokade precis nyss, då jag såg att det var instruktören som inte kan hålla takten som ska ha passet. Suck!
Det var en av de bra ledarna när jag bokade, men hon kan ju ha fått för hinder.
Fy vad trist, hade sett fram emot detta pass. 
Det är så himla skönt att träna på lördag-fm, man blir piggare hela dagen med en sån start.
Inställt pga dålig instruktör...

Ikväll blir det schlagerfinalfest på Harrys bottenplan med ett gäng gamla grannar och vänner. Tror vi är uppemot 80 pers!
Buffé är bokad så nu måste jag bara leta reda på kläder med glitter och paljetter att ha ikväll  Hmm? 
Vem vinner? Saade, Danny, Moniker? 
Vi får se... 
skoj ska det bli iallafall!! Yihaaaa


//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar