söndag 20 mars 2011

Underbart väder ute idag, och vad gjorde jag? Solade solarium. !.!

Jag har tappat sugen...
Hjälp mig att återfinna den!
Gör så att jag kan jogga utan att få ont. Hade varit suveränt att följa med Jossan runt ån idag.


Jag vilar från alla roliga "hopp-pass" men det blir f*n inte bättre!
Jo lite, men inte tillräckligt snabbt. 
Enligt denna LÄNK kan det ta ett år!
Hittade denna läckra socka,  Klicka HÄR,  som kanske kan hjälpa?
...Så kan det gå när man envisas att promenera i platta UGG´s, milvis i flera veckor....


Sambon jobbar idag också, så den stackarn missar LHC-matchen som är avgörande. 
Han som ÄLSKAR hockey. 
Det är inte rättvist. 
Och här sitter jag, som är helt ointresserad, vid tv:n.


I morron är det jobbvecka igen, hoppas den går fort för på fredag ska vi bowla!  Åh så roligt det ska bli!


//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar