torsdag 6 maj 2010

bla bla bla.


Hej hopp!

Idag var en sån dag som mest bestod av "serie-möten" på jobbet.
Alltså möte på möte på möte på.....
Imorron ska jag flytta från mitt kära kontor till ett annat hus, och jag har knappt hunnit att packa hälften av grejerna. Suck! hoppas att flyttgubbarna tar sovmorron :)

Nu ligger jag i soffan och motstår suget efter arraksbollarna som ligger i köksskåpet och skriker efter mig.
Jag vet ju att det inte går att sluta äta dem när man väl börjat, och en sockerkick är det sista jag behöver just nu.

Jossan ligger i soffan bredvid, med dator i knät och en kritvit ansiktsmask i fejjan. Huu!!
Hon har ganska nyss kommit hem från den klassiska "9:an resan" till Stockholm.
Så imorron när hon har lust att vara social kanske hon berättar nåt om det. Annars får jag väl läsa hennes blogg. :)
se där...
fick ihop ett litet inlägg idag också!

//Kicki








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar