onsdag 19 maj 2010

Riktiga foton!


Har varit och tränat idag... Löpbandet i 40 min.. inte illa, det var ju innan påsk jag sprang senast :)
Hade inte Jossan släpat med mig idag hade jag inte kommit dit alls. Jag var så fruktansvärt trött när jag kom hem idag....


....Och det första jag får syn på när jag parkerat cykeln var kattspyor i trappan och utanför vår ytterdörr, på mattan!!
Jag som tvättade allt med högtrycken häromdan. :(
Så det var bara att hämta en stor hink med vatten och kem för att skrubba bort snusket! fy f*n!

Idag kom ett fotopaket på posten :)
Det var länge sen sist jag såg nyframkallade bilder. Jossan hittade nåt erbjudande på FUJI, 100 bilder för 30!! :-
Det är ett bra pris!!
Kommer ihåg förr när man framkallade allt, då var det ganska dyrt om jag inte minns fel.

Visst är det ändå en annan känsla, att sitta och bläddra i fotoalbum än att se bilderna digitalt. ?
Sen vill jag för allt i världen inte ha tillbaka den gamla typen av kamera, med 24 eller 36 bilder i filmen. Konstiga bilder för man råkat knäppa av misstag i väskan och som sedan framkallas ändå :)

//Kicki











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar