måndag 17 maj 2010

Hål(l) i hatten ?


Vad är det som ligger på vår hatthylla??

Jo en hatt såklart!!
Jag var idag efter jobbet på H&M och köpte en hatt till Jossans dansuppvisningar.
De ska ha uppvisning på torsdag och nästa tisdag, och temat är... Michael Jackson!

Den snälla damen i butiken hämtade en filthatt på lagret, eftersom den var från vårkollektionen och inte en av sommarens stråhattar, som annars ligger ute i butiken.

En av mina kompisar har en mängd hattar hemma och vi skulle få låna en av honom.
Naturligtvis fick jag fel datumuppgift, (eller om det "som vanligt" inte var jag som lyssnade) så det blev att panikleta på stan efter en svart hatt istället!

Annars "blir jag dödad om jag kommer utan hatt på torsdag!" (citat Jossan)

Så för att undvika mord ligger nu denna (ganska fula) svarta hatt hemma i vår hall, för att användas i två danser, och sedan aldrig mer få se dagens ljus..

Stora baggyjeans med hål i samt en svart tröja med hål ska också vara en del av nån outfit i en dans.
Men inte klipper jag sönder några kläder för att det ska se bra ut för ett par danser...
Så dansläraren får väl mörda mig då!!
Eller sponsra kläderna de ska ha på sig...?
Hur som haver så ska det bli himla kul att kolla på torsdag och tisdag när de uppträder :)

Jag provade lite moonwalk i vardagsrummet med hatten förut, men inser att jag gör klokast i att lämna det till de som kan det bättre!

så.... god natt hatt!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar