tisdag 11 maj 2010

Fy för SO!

Nu kommer jag ihåg varför mina betyg i SO-ämnen inte var i topp, för hundra år sedan, i skolan..

Jossan har prov imorron, i samhällskunskap. Riksdag och regering, utskott och lagar, vem som gör vad pch varför... Blä!
Så fruktansvärt tråkigt!! Jag fick "äran" att förhöra henne ikväll.
Jag kan ärligt säga att det var det tråkigaste och sämsta förhöret hittills. Stackars barn!!
Det och religion.... inte intressant.
Men hon är ju duktig och intresserad (?!) för det mesta fastnar iallafall. Det är ju lättare att lära sig saker om det finns motivation och intresse.

Min stackars mamma köpte nån tysk bok till mig i åttan och trodde att det skulle få mig att läsa mer tyska,, Hahaha Den boken är fortfarande oöppnad!

God natt & sov så gott!
Kram
//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar