söndag 2 maj 2010

Utflyktsdax!

Wow! Detta är nog första söndagen på väldigt väldigt länge som jag inte har "söndagsångest"

Dels ska jag vara ledig i morron och delvis beror det nog på att veckan som gått varit energivande.
Långa dagar men med meningsfullt innehåll och positiva människor!
...och så lite paartey på det förstås!!

Morgondagens äventyr består av den årliga resan som jag, Jossan och Adriana brukar göra.
Först åker vi till "Lager 157" i Gällstad, strax utanför Ulricehamn, sedan fortsätter vi till Ullared.
Tjejerna vill förutom shoppingen förstås träffa Gekås-Morgan (Hahaha) men jag är nöjd om jag hittar lite smått och gott till mina uteplatser. Krukor, lampor osv..

Ska se om jag hittar en sekatör också, till rosen... (se tidigare inlägg)
Bara nice att komma iväg på saker som inte är jobb-relaterade för en gångs skull! :)
På hemvägen brukar vi headbanga loss till värsta hårdrockslåtarna och toksjunga, för att hålla oss vakna.
.. för shopping är utmattande, men ack så roligt!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar