söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!





Idag är det alla hjärtans dag!


Det innebär väl egentligen att man ska måna lite extra om de man håller kär, men presenter gör ju inte ont det heller :D


Jag fixade lite småprykar till familjen: bok, presentkort och kalsonger

Jag fick en bukett med blommor i "alla hjärtans design" av min kära sambo. :)

En tur till mataffären stod på schemat idag och efter lite mutter och gnäll från mig, så kom vi iväg dit för att fylla skafferiet inför veckan.

Arraksbollar håller inte i längden..

Lördagens melodifestival vet jag inte om den ens är värd att nämna, så dåliga bidrag som var med! MEN kvart i åtta kom jag på att jag nog iallafall skulle se den på Harrys med några vänner. Det blev en snabb "raggardusch", lite hårspray och klädbyte och så iväg! Ja det blev ett par öl, mycket snack och skratt och tidig hemgång. Och det är ju oftast det spontana som blir roligast.

//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar