måndag 8 februari 2010

Så där ja!

Poff Så var måndagen avklarad!

Ibland undrar jag var tar dagarna vägen? Idag var en sån dag. Som bara försvann!
Började arbetsdagen klockan 06:03 och slutade 16:30. Det var full speed med inbokade möten och telefonsamtal hela tiden, så när jag kom hem kände jag mig ganska slut, särskilt i skallen.

Det blev en liten powernap på soffan innan gymmet och löpbandet ropade på mig.
Ja jag sprang idag igen.. Har inte en tå som är utan blåsor! :(

Har sällskap av dottern som är mycket starkare än jag på alla armövningar, magövningar och... ja det mesta som har med styrka att göra.
Men vi kämpar på bra tillsammans ändå!

Och troligtvis blir det en tur rakt över gatan imorron också, med blåsor på tårna, men med humöret på topp iallafall :)

//Kicki






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar