tisdag 2 februari 2010

En början, till vad?

Oj! Hur gick detta till?

Det var väl inte riktigt tänkt att jag ska börja blogga...
Jag har egentligen ingen aning om vad denna blogg ska handla om, men det blir nog en himla blandling av tankar, idèer och vardagsbestyr.
Idag var jag och hämtade min efterlängtade Salladsmixkrydda från Alpnaering, som varit slut alldeles för länge!!
Nu blir det till att göra alla de goda dipper och såser som jag längtat efter. Mums!!
Och pastasallad med kyckling, med kryddan. Yummie!

Efter 2 månader utan solarium var det ganska skönt att krypa ner i värmen och ljuset igen. Särkilt som jag missbedömde avståndet på min kryddpromend ordentligt. Jag var rejält kall och frusen :)
Nu tänker säkert många: Solarium så dumt, cancer, rynkor, farligt.
Ja det är jättedumt, men så mycket fräschare och piggare man känner sig med lite färg.
Så behöver man ju inte sola sig 80-talsbrun heller, det räcker med en aning färg så mår iallfall jag bättre av spegelbilden.

Och... så har jag börjat träna igen. Aj aj aj Vilken träningsvärk!!
Köpte mig och dottern kort på Medley. Där har de allt!!!
Gym, spinning, simning, vattengympa och olika pass. Jag började med gymmet...
Löpbandet gav mig en bra match. Inte illa att efter 7 månaders uppehåll orka springa 5 km 2 dagar i rad!
Sen är det ju det här med armarna då... Hahaha Mina är ju som spagetti; tunna och sladdriga.
Men de jobbade på bra ändå tycker jag ;) jäkla smärta nu bara!

Jaja. I morron blir det ingen träning för då ska jag prova på att göra smycken. Det ser jag fram emot!!
Kanske lägger uoo en bild på "mästerverket" imorron. Det blir säkert ett armband. Det kan man ju inte få för många av.

Nu ropar duschen på mig, så... Bye!
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar