söndag 28 februari 2010

Söndagsnöje.


Afropowerdance!
Idag provade jag på afropowerdance för första gången.
Det var.... annorlunda, men ändå kul :)
Normalt är det ett 25-personerspass, men idag var det en stooor grupp på 149 tanter och 1 (!) kille som stampade loss i stora hallen där jag tränar.
Jag ska absolut köra ett sådant pass fler gånger, redan på tisdag faktiskt!!
Vad har hänt mer sen sist då? Jo vi var ett gäng på 27 glada vänner som bowlade i fredags. Det gick så där med klotet men det var himla skojjigt ändå.
fredagkvällarna känner iallafall jag mig som 74 år gammal och trött, så det blev en ganska tidig hemgång för mig. (och för många av de andra också)
Just nu är det hockeyfinal i OS. Jag bryr mig inte så mycket om vem som vinner, men sambon sitter som klistrad vid TV:n.
Imorron är det 1 mars. Vårmånad säger en del... Återstår att se :) Är hjärtligt trött på all snö just nu.
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar