måndag 22 februari 2010

Oh lala !








Aerobics dans



provade jag idag efter jobbet. Har inte varit på ett sådant pass sen.... Hmm...länge sen iallafall :)



Det var lika kul som jag mindes, så det ska jag absolut fortsätta med! Undrar om min rygg värker pga passet eller helgens snöskottande?



Skottade fram min altan under snön.Och DET var ingen rolig upplevelse.. Grannens katt-j****r har använt MIN altan som toalett!!! Fy f**!! Det var det värsta jag varit med om! Poop överallt i snön! Jag pratade med tjejen över och bad henne vänligt men bestämt att hålla sina katter borta från MIN altan, för det är INTE acceptabelt att de ens är på den. Jag har gjort mitt val att inte ha husdjur, då vill jag inte ha andras hos mig heller!



Det kommer att bli SKITkul när snön smälter och lukten från gräsmattan tar över... BLÄ



Hittar jag en hög till hos mig, ska jag lägga den där den hör hemma; hos de som äger katterna!



Nog om det... Nu är det CSI NY så Bye bye



//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar