fredag 12 februari 2010

Fredagsslappa.

Nu är det fredag igen och soffläge!

Denna vecka har fullkomligt rusat iväg och fredagskänslan har liksom inte kommit ikapp, förrän.... NU!!
Var och hämtade 2 st partysugna tjejer efter skolan för att sedan ta en tur till affären. det blev bara en massa nyttigheter inhandlade; chips, cheezballs, arraksbollar, Ballerina-kladdkaka, cider och Amarula.

De två partysugna ska till nåt 16-årspartaj på vår lokala Bowlinghall, strax runt hörnet.
Och jag ska njuta av MIN Amarula med is, till Lets Dance :)

lugnt och nice.

Igår damp det ner i brevlådan...
Tecknet på att DU ÄR GAMMAL!

En inbjudan till skolåterträff, "25 år sedan du slutade nian" VEM? JAG?? :D

Hur f-n gick det till? :D
Hoppas bara på att alla som jag INTE träffat/sett sedan -85 kan göra sig besväret att komma.
Och Jag? Jo det blir nog att slänga in en anmälan före sista mars :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar