lördag 6 februari 2010

Lördag idag!

I morse när jag vaknade trodde jag att det var söndag.

Men till min stora förtjusning är det LÖRDAG :)

Och ikväll kör melodifestivalsracet igång. Tjuvlyssnade lite på bidragen på Expressen.

Näe det är inget bidrag som är riktigt bra. Självklart kommer Ola att gå vidare, ALLA småtjejer röstar ju på honom och INTE på låten. Anders Ekborg kanske kniper andra platsen..? vi får se ikväll :)

Idag ska jag ta mig iväg till löpbandet på gymmet, blåsan på foten pallar nog med det hoppas jag.. Undrar bara om dottern som var på fest igår till 02.00 ska med?

Det blir väl ett rackarns liv om jag väcker henne och frågar. Om jag inte frågar blir det tjurigt för det... HUR ska jag göra ? pest eller kolera? SUCK!

Nu sitter jag och kollar på tv-reprisen av "Himlen kan vänta" Det är en dokumentär om några människor som har fått dödliga sjukdomar och deras liv, hur de hanterar vardagen med en dödsdom hängande över sig. Jobbigt, rörande men väldigt intressant!

Det är verkligen skillnad på problem och problem, jag kan ta att en tjurig unge blir arg, huvudsaken är ju att vi är friska! Nu går jag och väcker henne och frågar ;)

Håll tummarna att hon är på gott humör!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar