torsdag 27 januari 2011

bubblor i magen.

Hejsvejs!
Hoppade över afropower idag eftersom min mage bråkar lite fortfarande.
Vill ju inte skita på mig på gymmet 


Jag skjutsade Jossan till hennes dans nyss och funderade på att åka till Tornby en sväng efter, men nä, kände inte för att shoppa. Då är man sjuuk! ? mår ju inte illa...


Jag har mått hur bra som helst på jobbet idag förresten, så jag ger mig inte ut o smittar ner folk medvetet på nåt sätt! 
Sen ska jag väl hämta sambon på jobbet. Hem. Skjutsa sonen till jobbet. Hem. Så bilåkande får jag i hög dos idag vare sig jag vill eller inte. Min tur... eller nåt?!?  


Besökte Meddo T1 idag också. 
Nya rör = röd! men det var det värt. Vila i 20 minuter.


Men vi hörs imorron.
Fredag! Vilket underbart ord f r e dag!
Löve 
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar