onsdag 12 januari 2011

snögumma i morse.

Pulsade i snö till jobbet idag. 
Såg ut som en snögubbe när jag kom fram!
Skam den som ger sig (... eller hade Pirre sagt till lite tidigare att det snöa, så hade jag nog åkt med honom..)


Har haft en planeringsdag med kollegan idag. Vi flydde fältet till Malmslätt, för att få sitta lite i lugn och ro. 
Sen ett möte i Tannefors mellan 15-16 innan hemfärd till...
Ett step-pass!! Så jäkla roligt!!
Har nog inte kört step på 3 eller 4 år. Men nu kommer jag att börja med det igen, hade glömt hur skoj det är.  


Å så imorron då? Torsdag.. ett steg i rätt riktning för sovmorron.


Ta det lugnt i snön allesammans I morron pulsar vi igen!


//Kicki 



4 kommentarer:

  1. Vad hette instruktören? Jag gick på mycket step pass och instruktörerna är super, det är så kul.

    SvaraRadera
  2. det är Madde som har det passet jag tänker fortsätta med :)

    SvaraRadera
  3. Madde gör roliga pass, hon hade även Body Attack som jag gick på också jättekul men apjobbigt

    SvaraRadera
  4. Mm Går på det också.. Step mån och body attack tis o fre. Jag döör i kroppen!! hehe

    SvaraRadera