fredag 21 januari 2011

freeedag!

Äntligen fredag.
Idag, runt lunchtid, fick jag och mina kollegor ett kraftigt tröttanfall och skrattade åt allt.
Fjortishumor på topp. Att vi kan ha så roligt åt oss själva är ju kul för alla andra runt omkring.. ? hmm


Var på Body Attack förut och sen hem till dusch och en kebabsallad som sambon hämtat på MammaMia.
Salladen var underbart god. 
Äntligen finns kebabtallrik som jag vill ha den... Jag gillar ju inte pommes liksom.. Äter ett par tre stycken bara.


så nu sitter jag och halvdör i soffan med en begynnande träningsvärk i armarna och en mätt mage!


I morron hoppas jag på att få gå på Zumba kl 12:00.
Har reservplats 7 nu, när jag anmälde mig hade jag 25... Populärt pass!
Om inte annat så har jag en plats kl 15 på söndag.. nu kör vi hårt!


Ha en trevlig helg på Er.
Puzz
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar