tisdag 25 januari 2011

lön = mat

Va  gör  döh ?
Min cp-unge Jossan har hakat upp sig på detta öschöttska uttryck och driver alla till vansinne. !!


Jag har idag varit ute i verksamheten o städat pga ännu fler sjuka..
Så det blir väl träningsvärk imorron. Har tappat många muskler sen jag blev kontorsråtta.


Efter jobbet var jag på Willys och storhandlade mat, tog även svängen till Rusta o handla Softlan å sånt. Det mesta behöver fyllas på runt den 25:e.
Hem och direkt till ett träningspass. 


Tack Tim för hjälpen med inpackningen av maten! ..och betalningen förstås..
Så nu är det dax för dusch innan jag slocknar som en död i soffan. 
Saknar "vinterljus-blommorna" som lyste upp så... fint? Ja, nä, trevligt var det iallafall med det orange ljuset utanför.
Sov sött!


//Kicki





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar