söndag 16 januari 2011

Helgen slut

Helgen tog visst slut lika fort som den kom.


Fredag: träning.
Lördag: en sväng på stan med Tim och sen kom en kompis på besök lite oväntat på kvällen.
Gänget skulle till Bishops men jag stannade hemma.. det ni!!
Söndag: shopping på stan i nästan fyra timmar med samma kompis. 
-En klänning, en topp och en stor t-shirt blev det inhandlat för min del. 
A handlade nog en hel del grejjer mer än mig.
Älskar rea!!


Kom på att jag inte lagt upp några bilder på ett tag.. det ska bli bättre, ska leta fram kameran ur lådan igen.
Har skjutsat Tim till jobbet och sitter nu med Midsomer-Barnaby i  högform på tv:n.


Denna vecka har jag bokat in en massa roliga/jobbiga pass igen..
Så ajajaj Träningsvärk- here I come! 

//Kicki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar