lördag 8 januari 2011

inte roligt alls...


Är så jäkla irriterad.
På folk och på mig själv.


Dels att det ska skickas Sms mitt i nätterna och så på mig själv, att mobilen alltid ligger på nattduksbordet. Visserligen ljudlöst men jag sover så dåligt nu så allt väcker mig :(
 Suck!
Vi som inte har hemtelefon har ju liksom med mobilen in i sovrummet. ...ifall nåt viktigt måste meddelas.. av familjemedlem.


Inte INTE roliga historier mitt i natten. Jag som hade somnat för en natts skull!
Så nu sitter jag här, klarvaken igen. 
Men trött. 
Blev irro på stackars Tim också, som undra vad jag gjorde uppe...
Förlåt!


Jobbet flöt på bra idag och inga större konstigheter uppdagades (?) hmm.. bara 150 mail att gå genom Pooo!


Skulle ju varit på 50-årsfest ikväll, men min stackars mage ville inte alls festa idag (eller de närmaste två månaderna) ajajaj.
Så nu blir det en kopp te och ett försök att somna igen, såsmåningom. :)


God natt/morgon alla pigga!!


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar