måndag 24 januari 2011

vecka 4.

Hej o Hå!
Måndagen är avklarad och det känns jäkligt bra.
Jag fortsätter med mina morgonpromenader till jobbet så länge vädret tillåter. 
Jag vaknar till liv, iallafall för en stund.


Läste i nån kvällstidning att det kan bli så mkt som minus 15 grader i veckan. Det är väl onödigt!!


Idag på step-passet fixade jag den sista snurren som jag inte kom in i riktigt förra gången. (kändes riktigt bra)
Jag ser fram mot vecka 8 när Medley ska börja med BodyCombat.
Det låter både skoj, tufft och jobbigt. 


Jobbet idag var mest en planering och gissningslek om vilka som blir hemma o vilka som kanske kommer tillbaka
 ...och hur fan vi ska lösa veckan...
Alltså: Som vanligt!


Fyra dagar kvar till huvudvila.
Tut tut, så var inlägget slut!
*asg*


Sov sött mina vänner
//Kicki









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar