söndag 2 januari 2011

lördagskväll....

Det är lite roligt det här med statistik...
Mina läsarsiffror steg med dubbel styrka när Jossan fastnade m fingret i ringen och hennes FB-kompisar läste min blogg. 
Haha
Tack Glitters fula dubbelring för ett bra statistiktal ;)


Jag fick idag frågan att följa med till Harry`s.
Ett nej tack, kändes ganska bra, trots en nykter nyårsafton.
Inte det att  jag tycker att det är tråkigt, men hade nöjt mig med en av de två i sällskapet, för att följa med ut idag....
Fick en flaska chokladglögg av  mina föräldrar som jag har smakat på istället. 
Och så fick jag handledsvärmare!! 
Oh jag, min stackars frusna sate blev överlycklig! (visar bild imorron)
Förresten så var jag på gymmet idag. 
Ganska ensamt. 
Men en timmas plågsam motion fick jag till livs iallafall. Inte var det woligt, men va fan...
Blir några danspass i veckan för att väga upp rolighetsgraden lite...
God natt alla söta!
//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar