torsdag 21 juli 2011

En kollega till mig

sa till sin man:
-Våra barn måste tro att de inte hade nån mamma när de var små för jag är aldrig med på kort.


Men visst är det så? Mamma fotograferar
Samma nu, jag fotar.
Hur många foton från Danmark finns där JAG är med?? två?


När jag och Jossan var på Kreta hade vi varsinn kamera. Perfekt!! Samma motiv ungefär, men det är struntsamma.
Jag och Annelie på roadtrip: Två kameror!
Vi bytte foton med varandra, så hon fick några på sig själv och tvärtom.


Nu är det ju inte alltid så kul att se sig själv med rynkor och bistert konstatera verkligheten. 
Men bara det att fortfarande fastna på bild är ju rätt okejj!!


Några av Annelies bilder:
Åh så varmt i vattnet! Och inga badkläder hade vi med oss..

Ehh. Coolast i Söderköping.


Inte titta på båten.

Näe INTE titta på båten! Letar sittplats för fika.

ZzzzZZZzzzZZzzzz!!  Fika??
//Kicki

2 kommentarer:

  1. Garvar högt åt "Inte titta på båten..INTE titta..." hahaha. Klockrent ju!!

    SvaraRadera
  2. Det gäller att titta rätt när foton tages :O
    Tex att inte titta på båten *s*

    SvaraRadera