söndag 31 juli 2011

Vecka 31 ska vara varm och solig

..och jag jobbar naturligtvis. (inte för att jag förstår varför, när jag knappt har nåt att göra, menmen så är reglerna.) 
Därför kändes det extra viktigt för mig att komma ut på lite sol-o-bad idag.
Jag började messa runt till en hel drös av vänner för att få strandsällskap. Men ingen nappade!!
Då försökte jag med ledsen stämma och bedjande ögon (försök två) på sambon igen, som inte är jätteförtjust i sol-o-bad. Och han följde snällt med mig till Svartåfors. Tack Pirre!!
Jag brukar bada där men för Pirre var det första-gången-besök.

Naturens egengjorda trappa


Happy-face ;)





Inga bilder från badet läggs ut. Så mycket folk som hamnar på bilderna utan att veta om det. Nä, så gör man inte.


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar