tisdag 5 juli 2011

Jossan fick med sig den "lagom" stora kylväskan

och ett flertal kylklampar på bilresan till Bosnien.
Så jag åkte till Maxi enbart för att köpa nytt, direkt efter Västervikstrippen förut.
Jag måste säga att det är mycket mycket roligare att bara gå och slö-glo på roliga saker än att åka dit för att handla mat. 
Jag strosade runt och provade blommiga regnkappor, kolla nya strandhanddukar, påslakanset med Barca och strand-pocketböcker.
Men en rosa mjuk kylväska och nya blå klampar blir kanon på stranden i sommarvärmen (hoppas jag).


Här kommer några bilder på några av dagens köp i V-vik.
(Näe, orkar inte fota kylväskan från Maxi, fast jag veet att ni gärna vill se den !!)
Detta smörj luktar så man vill äta det, eller göra en mango Daiqiri på den.
Yummi!!

Nya coola salladsbestick.
(De gamla ser ut som skit.)

Min "Pippi-tröja" och strumpor.
Om man tankar på Statoil får man Smurfglas.
Vi har nu två stycken

Tim´s coola strumpor Del 1

Del 2

Tv-spel?? va ä dä??
Nähä Ni!!
Bäst o lägga sig, så att nya spännande saker som kan bli inlägg, kan göras imorron.
Poop på Er..


//Kicki 

2 kommentarer:

  1. Lager 157. Mycket bra. Jag var på vippen att köpa både mangokrämen och Pippi-tröjan. O du, vilken oerhört skön blogg du har! Har läst massor tillbaka i inläggslistan. Här blir jag kvar. Kram!

    SvaraRadera