onsdag 6 juli 2011

yeah!!!

Ibland har Haléns rabatt på valfri vara.
Sist hade de 50% om man uppger en speciell kod
Jag beställde hem ett par vita höga Converse 599:-  delat på hälften + frakt = 354:-
Det ni!! Det var den avin jag väntade på idag Och den avin kom!

Posten Kungsgatan har stängt mellan 10-14 nu på sommaren så jag gjorde lite andra ärenden i väntan på öppnandet kl 14:00
Bl.a solade på Meddo, utan att smälta bort denna gången, handlade ett par presenter till ett speciellt tillfälle och kollade på folk i allmänhet. 
Det i synnerhet är bland det roligaste som finns. 
Man ser verkligen på vissa par att de vuxit till en enhet. Kläder, skor, stil och uppförande. Imånga fall även i vikt. 
Och så barnen.. 
Små kopior av föräldrarna, både på gott och ont !


Mina föräldrar tittade in en sväng och smaskade i sig av körsbären, så nu ser det faktiskt ut som att den skålen blir tom först! 
Vi uppdaterade varann om vad som händer den närmaste veckan.
Är det någon förresten som vet vad en bizz är? Fick lära mig det nyss...


//Kicki







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar