torsdag 7 juli 2011

En varm dag, som gjord att ligga på stranden, men

jag fläskar i min solstol på altanen istället.
Nu är ju inte solen framme, utan gömmer sig ganska ofta bakom molnen. Så en skvallerbilaga från expressen funkar faktiskt bra att bläddra i, utan att behöva kisa i solgass.
Brescia
Min är röd med svart dyna till
Mycket bekväm
ZzzzzZzzzz
Jag har ett ganska behagligt problem: Två afterworker att välja på med två olika gäng. Det bästa är att de ska till samma ställe så jag kan mingla mellan båda!! 
Men det blir lugnt med alkoholen för imorron bär det iväg med äldsta Annelie´n på en roadtripp. 
Vi ska kolla ...hmm... kyrkor... Eller nåt sånt. Vi brukar kalla det så. 
Matsäck, kamera och inte-vet-vi-vart-vi-ska-åka är väl planerat. och det sker kl 10:00.
Ska skriva orter på lappar tror jag och så drar vi en i högen bara.

//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar